Nenápadná, ale chytrá reklama, která je vidět



Reklama nemusí být jen leták ve schránce nebo banner na webu. V dnešní době se stále více firem vrací k osvědčené klasice, reklamnímu textilu. A není se čemu divit. Co je lepšího než mít vlastní značku přímo na hrudi zákazníka nebo zaměstnance? Reklamní oblečení není jen praktické. Je to chodící vizitka, která zvyšuje povědomí o vaší firmě přirozeně a nenuceně. Všimli jste si někdy, kolik lidí nosí trička s logem, mikiny s nápisem firmy nebo čepice s názvem značky? To není náhoda. Společnosti totiž čím dál více chápou, že dobře navržený reklamní textil není vlezlá reklama, ale stylový doplněk, který lidé skutečně rádi nosí. Klíčem je kvalita, jednoduchost a dobrý design. Nikdo nechce oblékat nepohodlné tričko s křiklavým logem, ale moderní střih, kvalitní materiál a decentní značení? To je úplně jiná liga.

oblečení

Reklamní textil https://promotextile.cz/cs/ má široké využití, od pracovních oděvů, přes firemní dárky, až po merchandising. Pokud provozujete kavárnu, restauraci nebo menší obchod, firemní trička sjednotí tým a působí profesionálně. Pro větší firmy zase fungují jako součást jednotné identity na veletrzích, školeních nebo firemních akcích. A pokud pořádáte event? Reklamní textil s logem a datem akce je zároveň památkou i reklamou. Účastníci si ho odnesou domů a nosí dál. Další výhodou je cenová dostupnost. Díky moderním technologiím tisku a výšivek už dnes není nutné objednávat stovky kusů.

textil

I malé série se dají zpracovat rychle a levně, a to i s vlastním potiskem nebo výšivkou. Ať už chcete logo na prsou, slogan na zádech nebo decentní znak na rukávu, všechno je možné. Navíc máte na výběr z nepřeberného množství druhů textilu, od bavlněných triček, přes softshellové bundy, až po čepice, tašky nebo dokonce ponožky. A co je možná nejdůležitější. Reklamní textil posiluje vztahy. Když zaměstnancům rozdáte pohodlné mikiny s logem firmy, nejenže podpoříte týmového ducha, ale zároveň ukážete, že vám na nich záleží.