Každý prodejce se snaží zboží prodat a každý výrobce má zájem naprosto stejný. Proto se oba musí starat o propagaci svého zboží, nebo nabídky služeb. To se děje formou reklamy, která může mít spoustu forem. Od umístění loga firmy na krabičku od zápalek nebo propisovací tužku až po umístění reklamy na vzducholoď například. Obojí je reklama značně silná, protože ta malá se může dostat do celého světa a ta velká zaujme právě svými rozměry a umístěním. V poslední době se však používá právě storyteling, aby člověka ještě více věc či služba zaujaly a aby jej tak trochu vtáhla do hry. Samozřejmě, že se to musí ovšem umět. Dělá se to celé proto, že tímto způsobem se zapojí i pravá hemisféra mozku. Divák či posluchač je tak nenápadně vtažen do příběhu a více si pamatuje.
Nové vědecké objevy nahrávají právě těmto prodejcům a obchodníkům svými výzkumy a objev zapojení pravé hemisféry je jen jeden z nich. Každý ví, že reklama musí zaujmout a že pokud si člověk nepamatuje na co byla, je její umístění kamkoli zbytečné. Dá se tedy říci, že storytellingem se tato možnost více eliminuje. Snižuje se riziko, že člověk zapomene, o čem byla řeč a při spatření zboží nebo služby si vybaví onu reklamu a výrobek si koupí.
Tím se stal zákazníkem a reklama splnila svůj účel na sto procent. Jak však výše zmíněno, musí se to umět. Musí se vědět jak na to. Protože bez odborných znalostí je to prakticky k ničemu. Právě tyto znalosti plus zkušenosti můžete najít u storytelling Imperialmedia, kde se tato metoda již s velkým úspěchem používá. O tom že má velký úspěch netřeba pochybovat, protože to potvrzuje nezávisle na sobě spousta klientů. Právě ti jsou směrodatným hodnotícím prvkem a v našem případě se mu dá jistě věřit. Pamatujte, úspěch je tvořen zčásti obchodní taktikou. Tu si zlepšíte, když kliknete na odkaz výše v článku.